11 kwi 2013

PASZTET Z KACZEJ WATROBKI

  Wykorzystałam wątróbki  z kaczki , która piekłam wcześniej,nie była to  jakaś powalająca ilosc:) ale  na kolacje dla dwojga w sam raz:)lub na obkład  na kanapki.

 Porcja  na 2 osoby

użyłam  
 2  kacze wątróbki
1  cebula czerwona
1 bułkę
garść żurawiny
pieprz,  sol , majeranek do smaku


Wątróbkę i cebule usmażyłam  na odrobinie oleju ,bułkę  namoczyłam w mleku.
Wszystko zmieliłam w maszynce,przyprawiłam pieprzem sola i majerankiem,  dołożyłam żurawinędokładnie połączyłam składniki.
Uformowałam    w  wałek   zawinęłam w folie aluminiowa  i  zapiekłam ok 30 min w  180 st 
do tego  świetnie pasował   chatney z czerwonej cebuli.
przepis  podawałam tu :)klik 

 Smacznego!

2 komentarze:

  1. Wiem, że pasztet z kaczej wątróbki jest bardzo ceniony. Ale nie dotknęłabym. Jestem z tych co nas maltretowani wątróbką za młodu. W dorosłym życiu nie zjem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznego!:-) Jak zwykle u Ciebie, wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń