7 kwi 2013

Łosoś w sosie cytrynowym

Kolejna moja propozycja  na  soczystego Łososia,
 nie będę za dużo  pisać tylko to co konieczne:)



Filet  z łososia  podzieliłam na porcje ,przyprawiłam  sola morska i pieprzem  roztartym w moździerzu.
 Usmażyłam  na  klarowanym maśle. 



Sos
 2 łyżki masła
2 łyżki maki  
śmietanka 30%
1/2 szklanki białego  wina wytrawnego
(niekonieczne)
sol pieprz  
sok z cytryny 



W garnuszku łącze   masło i make,dodaje wino,gdy  wszystko   się  połączy dolewam śmietankę  przyprawy  i chwilkę  gotuje
Dla zwiekszenia aromatu  cytrynowego dokładam  startej skorki z cytryny  (koniecznie wyparzam cytrynę)

Smacznego!

1 komentarz:

  1. Tak podanego łososia chyba jeszcze nie miałam okazji jeść i widzę, że prezentuje oraz zapowiada się bardzo smacznie. Ja także uwielbiam przyrządzać łososia wg. przepisów z https://mowisalmon.pl/przepisy/ i co najważniejsze to za każdym razem wychodzi on pysznie.

    OdpowiedzUsuń