25 kwi 2013

KANAPKOWY WIECZOR

Co  byście zrobili z czerstwa bułką,  szpinakiem i jajem,ja  dziś   machnęłam   kanapeczki 
 smakowały     bosko :)




potrzebujemy 

bułki
masło
czosnek wędzony
kilka plastrów ulubionej kiełbasy
szpinak 
jaja  
sol 



1.Przygotowuje  masło  z czosnkiem ,rozcieram wszystko w moździerzu
2.szpinak świeży  podsmażam krotko,
jeśli  używamy mrożonego  gotowego,wtenczas tylko rozgrzewamy i odcedzamy nadmiar  wody
3.bułki kroje  w poprzek na kromki,i zapiekam w tosterze
4.Plasterki kiełbasy    rumienie na patelni
5.Gdy przestygną smaruje masłem czosnkowym następnie nakładam szpinak  i kiełbasę na wierzch kładę   jajo sadzone.


można użyć oczywiscie   zwykłego czosnku i  boczku wędzonego w  miejsce kiełbasy.

 Smacznego!
 

2 komentarze:

  1. Haha u mnie na blogu tez dzis szpinak:-) Uwielbiam szpinak i jaja w kazdej kombinacji, wiec takie kanapeczki chetnie bym schrupala:-)A czerstwy chlebek jest zdrowszy niz swiezy, wiec tez super:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)hahhah faktycznie szpinak dziś króluje widziałam i tez uwielbiam:)a taki chlebek można reanimować na wiele sposobów:) nawet na słodko:)hihiPozdrawiam

    OdpowiedzUsuń