11 mar 2014

Nominacja do Liebster Blog Award


Witajcie kochani 
Otrzymałam Nominacje do LAB od www.rozsmakujsiew.blogspot.com,  bardzo sie ucieszyłam i od razu zabrałam sie za odpowiadanie na pytania:)

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”  


  1. Jak wpadłaś/wpadłeś na pomysł prowadzenia bloga?
  2. Jak długo pasjonuje Cię gotowanie?
  3. Jaka kuchnia jest Twoją ulubioną?
  4. Pikantny czy łagodny?
  5. Z kim najbardziej lubisz gotować?
  6. Jaka jest Twoja ulubiona książka kucharska i dlaczego?
  7. Czy masz swojego mistrza kulinarnego, kto to taki?
  8. Czy Twoim marzeniem jest zwycięstwo w programie kulinarnym?
  9. Kto jest grupą docelową Twojego bloga?
  10. Który przepis z www.rozsmakujsiew.blogspot.com podoba Ci się najbardziej?
  11. Co było dla Ciebie największym wyzwaniem w kuchni?
moje odpowiedzi

1.Namowiła mnie inna blogerka:)

2.Kiedy gotowanie przerodziło się w pasje?,nie tak dawno,jakieś 15 lat ,choc jak mówi moja mama cyt:"mieszanie w garach mam w genach"  po  chrzestnym i babci z którą gotowałam od dzieciństwa .

3.Wychowałam się na polskiej ,tradycyjnej kuchni  i ogólnie wiadomo ze, najlepsze dania to proste dania które jadło się w dzieciństwie.Teraz doceniam wszystkie kuchnie,mam swiadomosc ze,tak samo maja swoje zrodła są rowniez tradycyjne dla innych,ktos tez na nich się wychował...,Lubie kuchnie autentyczne  z duszą.

4.Lubie trochę ostrości i nie lubię mdłych potraw , preferuje złoty srodek:)

5.Przyznam się lubię gotować sama,zamykam się w moim królestwie i oddaje się całkowicie gotowaniu .
Przygotowanie dan na większe przyjecie itp  nie stanowi dla mnie  problemu,jeśli tylko nikt mi nie "plączę się po kuchni":)

6.Sentyment mam do kuchnia Polska ,wyd Polskiego Wydawnictwa Gospodarczego w roku 1957,na niej uczyłam się podstaw ,inspiruje się ksiazką 365 obiadów Lucyna Swierczakiewiczowa.Uważam ją za duzy autorytet,dobrą starą szkole,wyprzedziła swoje czasy tym ze, zainicjowała dzisiejszy tryb życia promując zdrową dietę i ruch.

7.Maciej Kuroń który mocno związany był z tradycją ,domem jak sam opowiadał  cyt: pasja gotowania zaraził go dziadek ,który robił najlepsze na swiecie Kiełbasy.Zaczął prowadzić swój program w 1998 a ja zaczełam gotować z nim:)
Moj dziadek tez robił najlepsze na swiecie wyroby masarskie:),robi je tez moj chrzestny tata i teraz ja:)
Jako anegdotka rodzinna istnieje  moje wspomnienie z dziecinstwa ,gdy tata przywoził do domu połtusze wp kladł na stole a ja wtenczas całowałam  swinkę w ryjek:)

8.Nie takiego marzenia nie mam:),gotuje z pasji,dla samej przyjemności gotowania i jeśli jestem sama usatysfakcjonowana z efektu końcowego daje mi to spełnienie.
Planuje i mam wizje jak to ma wygladac i takie ma byc:)


9.Blog jest  zbiorem moich  przepisów,autentycznych dan które gotuje na co dzień,jeśli ktos z nich korzysta bardzo mnie to cieszy

10.Sernik z orzeszkami i sosem toffi przykuł moją uwagę, uwielbiam serniki:)

11.Największym wyzwaniem w kuchni jest dla mnie gdy, przygotowuję kilka dan i muszę się z tym wszystkim pomiescic w malej kuchni:),dlatego
 jak cos przygotowuję wolę to zrobić u siebie,pomijając fakt ze najlepiej  gotuje się w kuchni którą się zna,pieczę w piekarniku który "wyczuwamy" itd.

Moje nominacje postaram sie podac w najblizszym czasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz