30 mar 2014

Nominacja do Liebster Award


Witajcie kochani:)
 Dostałam ta mila nagrodę od autorki bloga wedrowkipokuchni
Nominacja jest wszak pewna forma nagrody i uznania za co serdecznie dziękuje:)
 



Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy od powiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominowal.
 Pytania i moje odpowiedzi.
 
1.

Twój autorytet kulinarny to?

-Nie przywiązuje się do jednego,korzystam jednak z doświadczenia  tych najlepszych.
Wiadomo ze Michael Moran wyniosl doświadczenie z Paryża i u niego szukam smaków Francji,Marco Pierre White  udowadnia ze angielska kuchnia tez może być ciekawa i smaczna:)
Magda Gessler,Maciej Kuroń i wielu innych.
wspólny mianownik tych postaci to miłość do gotowania i korzystanie z lokalnych produktów.

2.

Wolisz eksperymentować w kuchni czy gotować wg przepisów?

-stosuje przepisy i tak samo często eksperymentuje:)

 3.

Co w życiu cenisz najbardziej?

-szczerość,lojalność,pracowitość,pasje,unikam obłudy,pozerów,pasożytów społecznych,wampirów emocjonalnych :)   

4. 

Czy stosujesz jakąś dietę? 

:)

W zeszłym roku podjęłam walkę sama ze sobą :)pisałam o tym tu Teraz stosuje dietę nisko kaloryczną i zdrowy rozsądek:)utrzymałam wagę a nawet straciłam dodatkowe 3kg,regularnie trenuje i jem to na co mam ochotę:)

5. 
Nie wyobrażam sobie dnia bez… ?
-Porannej kawy z mlekiem

6.

Bez jakiego produktu nie wyobrażasz sobie życia w kuchni?
-bez maki

7.

Makaron czy ziemniaki?
Jedno i drugie
8.

Jakie programy kulinarne najczęściej oglądasz?
Jak mam czas to lubię Kuchenne Rewolucje,Hells Kitchen  z Gordonem,Smakuj swiat z Pascalem.
9.

Ulubiona przyprawa?
Mam wiele jednak patrząc po ilości jaka używam miesięcznie 
to z ziołowych przypraw -majeranek,tymianek,koper,
z warzywnych -seler,
z roślin -czosnek,imbir
owoce-papryczka Chili 
inne -musztarda(gorczyca)
miód,sos sojowy,
itd...
10.

Na słodko czy na ostro?
Jedno i drugie
11.

Najgorsza potrawa z dzieciństwa?
 Potrawy to nie mam,ale nie znosiłam i  nie znoszę kożucha z mleka:)

To juz druga nominacja w tym miesiącu a ja jeszcze nie znalazłam czasu by nominować moich 11 blogów z tej pierwszej:( Mam nadzieje ze w najbliższym czasie nadrobię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz