9 mar 2014

Niemiecka zupa ziemniaczana z chorizo


Hej kochani 
Okres przed wiosenny to w polskiej kuchni okres gdzie ziemniak króluje.
Jest to czas gdy,wykorzystujemy  zapasy z zimy i opróżniamy z nich domowe komórki i piwniczki.
Ziemniak jest rownie popularny w Niemczech.
Jest to moja wersja  niemieckiej zupy ziemniaczanej,
jest to tez kolejna propozycjia na wykorzystanie 
ziemniakow ktore zostaly nam z obiadu.



Potrzebujemy 
bulion warzywny
z (marchewki selera korzeniowego,pora)
cebulkę zrumieniona na patelni.
 do bulionu dodajemy ziemniaki ugotowane,cebulkę  i miksujemy na krem
doprawiamy czosnkiem(wedle uznania), pieprzem, solą.
Mozna zabielic delikatnie smietanką.
Ja pominęłam ten krok:)
zupę podałam z chipsami z chorizo.

smacznego!

5 komentarzy:

  1. rozkoszna zupa i ta kiełbaska, mmm,super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award.
    Szczegóły na http://rozsmakujsiew.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award-2014.html
    Miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam pyry
    spróbuję też zrobić
    buźka moja Asieńko :*

    OdpowiedzUsuń