13 maj 2014

Chwale się:)


Witajcie:)
 Dziś wpis nie kulinarny bo,mam dla Was dwie informacje:



Pierwsza:)

chce  sie Wam   pochwalić:) 
Idę do szkoly!!!
Prezent od Bundesministerium 6 miesięczny kupon edukacyjny na kurs szkoleniowy:)
określania kalifikacji zawodowych,planowanie i tworzenie własnej działalności gospodarczej
 (Business plan,finanzplan,marketing,plan kapitału itd),zmiany w relacjach osobistych z wykorzystaniem coachingu.
Wszystko to przerabiałam w szkole w Polsce a, teraz muszę  zrobić tu w Niemczech, bym mogła dalej realizować moje plany.
Może się więc okazać ze będzie mnie mniej na blogu.

 -------*****----------

Druga:

 W zakładce odwiedzanych przeze mnie blogów znajdziecie blog fotograficzny- Foto Kunek
Prowadzi  go młoda kreatywna i  sympatyczna para,która dzieli  razem pasje fotografowania.
Polecam świetny  Team z Bydgoszczy.

 Pozdrawiam i życzę cudownego dnia:)

4 komentarze:

  1. Świetnie, powodzenia i sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia Asiu, ale nie znikaj na zbyt długo:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Dziekuje moja droga,bez obaw nie dam Wam o sobie zapomniec;)buziaki:)

      Usuń