1 mar 2013

koktail jogurtowo-owocowy

Dzis  będzie kolorowo:)  pogoda  za oknem  jest  przygnębiająca , potrzebowałam kolorów, smaków ,które nie kojarzą sie z pochmurnym niebem i zimnem.


                       
Pyszny  napój na bazie jogurtu naturalnego z mnóstwem  pachnących owoców jeżyny ,maliny i truskawek.


i listkami   aromatycznej mięty


wszystko wrzuciłam do  mojego ukochanego  pomocnika:)


Dodalam listków świeżej mięty i zmiksowałam


Nalałam  boski nektar do szklanek ,chociaż wypiłabym szybko prosto z dzbanka:) 

  
a ze, lubię dopieścić wszystkie moje dania :)  na wierzch położyłam malinę i listek świeżej mięty



Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Ty mi chyba czytasz w myślach :p
    od kilku dni chodzą za mną takie właśnie smaki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cóż... chyba czekam na lato i owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i teraz mam jakiś niedosyt owoców :)
    Myślę, że na niedzielę zrobię takie cudo rodzince. Już sam kolorek nastraja pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszności ;)


    ja uwielbiam takie sprawy mmmm ale to zawsze latem robię

    :D:D

    Ja poproszę ten w środku hihihiihhi

    OdpowiedzUsuń