3 sie 2013

LETNIA ZUPA POMIDOROWO-PAPRYKOWA

Witajcie:)
Dzisiaj mam chyba jakiś słabszy dzień  i  obiad był prosty i szybki:).
Zupa pomidorowa to jedna z najbardziej lubianych przez dzieci i nie tylko ,a wersji pomidorowej jest tyle ilu kucharzy:)



Wiadomo ze, poza sezonem  gotujemy zupy z koncentratów,przecierów najlepiej gdy, są to takie domowe zaprawiane  z tych właśnie sezonowych najsmaczniejszych i najbardziej  bogatych w witaminy pomidorów.
W sezonie ,gdy pomidory  są dostępne  świeże dopiero co dojrzale z krzaków, szkoda było by ich nie wykorzystać do zupy.
My o  tej porze zajadamy się pomidorami,które są daniem obiadowym,kolacja i zdrowa przekąską  w trakcie oglądania filmu:)

 

Cale pomidory ze skorka upiekłam ,razem z papryka czerwona i cebula.
Wszystko zmiksowałam ,doprawiłam sola pieprzem bazylia i czosnkiem.
Jako bazę zupy wykorzystałam rosół  z dnia poprzedniego-aromatyczny od świeżego lubczyku.

Smacznego!

1 komentarz: