31 lip 2013

Lody, Lody dla ochlody...Nominacja i 11 odpowiedzi:)

Witam   kochani:)
Smaczne lody ,owocowe  na upały :)
 Zrezygnowałam z zwykłych lodów mlecznych ,ze względu na dietę.
Jednak  tak jak chyba wszyscy   uwielbiam je i nie wyobrażam sobie lata bez lodów.
Dlatego zastąpiłam  te  mleczne na  owocowe.
muszę przyznać ze  przekonałam się do nich sama dopiero teraz:)



Miałam porzeczki czerwone ,które zmiksowałam, przetarłam przez sitko.

Gładką czysta masę bez pestek 
osłodziłam łyżką miodu ,dodałam tez 2 łyżki jogurtu naturalnego i trochę wody.
(można oczywiscie użyć cukier i dosłodzić   do własnego gustu,dołożyć  listki mięty i wszystko inne  co  uznamy za idealne towarzystwo  dla porzeczki:)

 Smacznego!





    kolejna nominacja   Liebster Blog Award! od   blogu http://trolldora.blogspot.de/ 
 i jak każda inna  milo mnie zaskoczyła,ostatnio mam trochę  biegania i więcej pracy jak to przed urlopem:), ale w końcu  udało mi się przysiąść i odpowiedzieć  na pytania :)



1. Kierujesz się własnym stylem w tym co robisz, 
czy podążasz za głównymi trendami?
Do you follow your unique style in your activities
 or do you follow major trends?

odp:Nie lubię powielania, kopiowania,klonowania:)czegokolwiek! i w każdej sferze życia staram się wyróżnić.

2. Wymień 3 cechy, które cenisz najbardziej u innych.
Name 3 virtues you value the most in others.

Odp:szczerość ,rzetelność ,pracowitość

3. Napisz 10 słów o sobie.
Write 10 words about yourself.

odp: Wrażliwa,romantyczna,uparta,oddana,wierna,roztrzepana,
emocjonalna,roztargniona,oszczędna,pedantyczna.

4. Dlaczego prowadzisz blog?
Why do you have a blog?

odp:zaczęłam za namowa koleżanki blogerki:),teraz prowadzę dla przyjemności.

5. Czy Twoja rodzina i przyjaciele wiedzą, że blogujesz?
Do your family members and friends know you're blogging?

odp.Tak wiedzą 

6. Wstaw link do Twojego ulubionego posta na Twoim blogu.
Insert ling to your favorite post on your blog.

 trudno wybrać ,ale jak mam wybrać jeden to ten:)
odp:RUSTYKALNY CHLEB ŻYTNI NA ZAKWASIE
 
7. Wymień i krótko opisz Twój ulubiony blog (wybierz 1 cudzy blog).
Ciężko wymienić jeden , bo jest ich  kilka a nie chce nikogo ominąć:)
Name and shortly describe your favorite blog 
(choose 1 blog of somebody else).
8. Jaki jest Twój najbliższy "blogowy" cel?
 What's your nearest "blogging" target?

 odp: czerpać jeszcze więcej satysfakcji :)

9. Co Cię zainspirowało przy tworzeniu Twojego nicka?
What inspired you when creating your nick?

hahah  to  najczęstsza odpowiedz jaka udziela mąż ,gdy ktokolwiek pyta - co robi Aśka?:)-Aśka gotuje:)

10. Jakie jest Twoje ulubione miejsce na Ziemi?
What's your favorite place on the planet?

 Odp:mój dom

 11.  Twój ulubiony kolor.
Your favorite color.

niebieski i wszystkie jego   odcienie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz