14 lip 2013

GOŁĄBKI Z MŁODEJ KAPUSTY BEZ MIĘSA

Pierwszy raz zrobiłam Gołąbki bez mięsa ,sama zastanawiam się dlaczego dopiero  teraz?
bo są bardzo smaczne!a do tego mniej kaloryczne:)
Wszystkie etapy były takie same z ta różnicą że, do farszu zamiast mięsa dałam paprykę zółta i szpinak i nie dałam  jajka ,które  normalnie    używam do farszu mięsnego.
Gołąbki są delikatne ,szybko można je przygotować,smaczne bardzo a to wszystko zasługa młodej kapustki:)



Po kolei:)
1. Główkę młodej kapusty ugotowałam w wodzie z przyprawami (ziele angielskie,liść laurowy,marchewka, seler,cebula upieczona)
2 .rozebrałam z liści
3. Wodę od gotowania kapusty wykorzystałam i zrobiłam na niej sos dodałam pomidory z puszki,przyprawiłam bazylia, koperkiem ,czosnkiem,pieprzem ,sola.
4. Zrobiłam salsę pomidorowa z czosnkiem ,a raczej z szczypiorkiem czosnku:) i oliwa.
5. farsz -ryz ugotowałam ,dodałam paprykę zółtą ,cebulkę zrumieniona na patelni ,czosnek,szpinak.
6.Pozawijałam gołąbki ,,obsmażyłam z każdej strony na patelni by się zrumieniły ,wyłożyłam w garnka warstwami,zalałam sosem pomidorowym i  pogotowałam 30min.na małym ogniu.
Takie gołąbki z młodej kapusty  robią się szybko godzinka i można jeść:)
7. Na talerzu polałam salsa pomidorowa.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz