9 cze 2013

SAŁATKA Z JAJKIEM i GIMNASTYKA W PLENERACH

Po kolejnym dniu walki :) uparta koza czyli Ja z upartością jaka maja tylko kozy:), pobiegałam powyginałam śmiało ciało i wróciłam do domciu ,by wam napisać i pokazać    kolejne danie które, pałaszuje  w czasie   diety:)kolorowo, smacznie,lekko, dużo  witaminek żeby, nie zrobić    organizmowi krzywdy:)


Po takim pysznym obiadku byłam  znowu  na rowerku :)
pobiegałam i poskakałam:)


Tu  był  pól godzinny przystanek ,Pan fotograf (mężuś) podziwiał przyrodę  a ja wyginałam śmiało ciało:)

:)i tak pomachałam sobie "parę" minutek:)

A   na talerzu   mix salat
2 jaja na twardo
kawałek pomidora
kawałek papryki czerwonej
jogurt z koperkiem i czosnkiem
odrobinę przecieru pomidorowego
i  dosłownie 3 łyżeczki ziemniaków
a do picia  barszcz czerwony na wywarze warzywnym bez śmietany

Smacznego!

1 komentarz: