29 cze 2013

KNEDLE Z TRUSKAWKAMI


 Witajcie  :) STALO SIĘ!!! " 
Pamiętacie  Grażynę Szapołowska w filmie "Magnat" i świetną scenę -"Cala jestem w maku!"-za którą dostała zresztą nagrodę   Złotą Kaczkę.
Ja nagrody nie dostane:)hihi, ale bosko się czułam pałaszując  truskawki uwielbiam je to mój
 ulubiony owoc i wczoraj rozkoszowałam się nimi cały dzień:)  i
 "cala byłam w truskawkach":)



-Ciasto  zrobiłam tak samo jak przy knedlach śliwkowych
TU 
  -Sos truskawkowy -to zmiksowane truskawki z brązowym cukrem 
-Użyłam  tez jogurtu naturalnego (można śmietany)i dodałam esencje  waniliową. 
-świeże listki mięty


 A to druga wersja ,którą zajadał się pan Fotograf:)
z masłem  klarowanym i brązowym cukrem:)

 Smacznego!

("Cała jestem w maku!") w "Magnacie"

Czytaj więcej na http://www.teletydzien.pl/galerie/gwiazdy/zlote-kaczki-rozdane-zdjecie,iId,405982,iAId,24965?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz