26 kwi 2016

Sernik waniliowy pieczony na biszkopcie z truskawkami i galaretką


Witajcie:)

Kocham truskawki,uwielbiam serniki pieczone,nie lubię serników na zimno a właściwie masy serowej usztywnianej żelatyna czy agarem,choć jako dziecko je uwielbiałam.
Z tęsknoty za tym deserem z dzieciństwa którym zajadałam się dość często powstał ten sernik.
Postanowiłam połączyć to wszystko co uwielbiam a usunąć to czego nie lubię i tak powstał ten:połączenie  klasycznego sernika waniliowego pieczonego i  galaretki z truskawkami z sernika na zimno:)





na blaszkę 23*23

biszkopt:
2-3 jajka
6 łyżek cukru
3łyżki mąki pszennej
3 łyżek mąki ziemniaczanej 
Piec 170-180, 30-40 minut

Po przestudzeniu wykładamy masę serowa 
 pieczemy w temperaturze 160-170 50 min.
Po całkowitym wystudzeniu ciasta wykładamy owoce i wylewamy galaretki.
ciasto wstawiamy na noc do lodówki.


masa serowa
500g twarogu
półtłustego  2 krotnie zmielonego 
250g serka Ricotta
125g masła
3 jajka
150g cukru
1 łyżka mączki ziemniaczanej
2 laski wanilii
sok z połowy cytryny

dodatkowo:
2 galaretki truskawkowe ewentualnie poziomkowe
  200g truskawek


 Smacznego!

7 komentarzy:

  1. pięknie się prezentuje i zapewne wyborny w smaku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pięknie i niesamowicie wręcz kusząco :)
    Też wolę serniki pieczone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziekuje gin,milo mi,bo mylalam,ze tylko ja tak mam;)Pozdrawiam

      Usuń
  3. you can check here this link check my source click to investigate you can find out more you could check here

    OdpowiedzUsuń
  4. 7a replica bags meaning hermes fake z6v61r6r78 replica bags koh samui best replica bags online 2018 replica gucci handbags e4r93f2k93 replica bags los angeles description g5a92m0x13 buy replica bags online replica bags us

    OdpowiedzUsuń