26 kwi 2016

Sernik waniliowy pieczony na biszkopcie z truskawkami i galaretką


Witajcie:)

Kocham truskawki,uwielbiam serniki pieczone,nie lubię serników na zimno a właściwie masy serowej usztywnianej żelatyna czy agarem,choć jako dziecko je uwielbiałam.
Z tęsknoty za tym deserem z dzieciństwa którym zajadałam się dość często powstał ten sernik.
Postanowiłam połączyć to wszystko co uwielbiam a usunąć to czego nie lubię i tak powstał ten:połączenie  klasycznego sernika waniliowego pieczonego i  galaretki z truskawkami z sernika na zimno:)





na blaszkę 23*23

biszkopt:
2-3 jajka
6 łyżek cukru
3łyżki mąki pszennej
3 łyżek mąki ziemniaczanej 
Piec 170-180, 30-40 minut

Po przestudzeniu wykładamy masę serowa 
 pieczemy w temperaturze 160-170 50 min.
Po całkowitym wystudzeniu ciasta wykładamy owoce i wylewamy galaretki.
ciasto wstawiamy na noc do lodówki.


masa serowa
500g twarogu
półtłustego  2 krotnie zmielonego 
250g serka Ricotta
125g masła
3 jajka
150g cukru
1 łyżka mączki ziemniaczanej
2 laski wanilii
sok z połowy cytryny

dodatkowo:
2 galaretki truskawkowe ewentualnie poziomkowe
  200g truskawek


 Smacznego!

4 komentarze:

  1. pięknie się prezentuje i zapewne wyborny w smaku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:)nie mylisz sie:)Pozdrawiam i polecam

      Usuń
  2. Wygląda pięknie i niesamowicie wręcz kusząco :)
    Też wolę serniki pieczone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziekuje gin,milo mi,bo mylalam,ze tylko ja tak mam;)Pozdrawiam

      Usuń