13 lis 2014

Świąteczna mieszanka przypraw


Witajcie:)

Przyprawę skomponowałam z myślą o świątecznym cieście które już sobie zwizualizowałam:)
Przepis na ciasto również pojawi się na blogu:)
 


2 łyżeczki imbiru
1 lyżeczka proszku pomarańczowego
1 gwiazdka anyżu 
4 ziarka kardamonu zielonego
5 goździków 
4 ziarka ziela angielskiego
1 łyżeczka  pieprzu białego
 1/2 gałki muszkatołowej

 Wszystkie przyprawy dokładnie utarłam w moździerzu,oczywiście w zależności od upodobań można zmienić proporcje:)
Jednak u mnie przyprawa ma dominujacą nute imbirowo-pomarańczową.

 Smacznego!

2 komentarze:

  1. Jesteś niesamowita ....i mimo tego, że leżę w łóżku bardzo chora wystarczy, że popatrzę tylko na te zdjęcia i od razu czuję zbliżające się święta :) Mam głęboką nadzieję, że wyjdę ze szpitala przed Wigilią i też będę mogła wyczarować coś pysznego w swojej kuchni :).
    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa:)wierze że, święta będziesz mogła spędzic w domu z najbliższymi,tego życze Tobie z całego serca!Pozdrawiam serdecznie i życze dużo zdrowia!

      Usuń