1 sty 2014

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!


Szczęśliwego Nowego Roku!!! 

Witajcie  kochani
 w Nowym  2014 Roku:)
 


Mam nadzieje że, spędziliście Szampańsko Noc Sylwestrową i przywitaliście Nowy Rok w Towarzystwie bliskich i Najważniejszych Wam osób.
Szybka decyzja i Nowy Rok przywitałam z rodzinka  w PL:)
Taki spontaniczny wypad na weekend :)
 Zabawa sylwestrowa okraszona była pysznymi daniami i trunkami.
 Jako pierwsze podałam 
zakąską były
W nowym Roku
 na obiad raczyliśmy się
 cala Noc Sylwestrową  osładzaliśmy


i

Wszystkim którzy do mnie zaglądają i odwiedzają mnie tu
 Życzę w tym Nowym 2014 roku!
 by,każdy kolejny dzień przynosił Wam spełnienie Waszych marzeń i oczekiwań by, wszystkie obrane drogi zawsze prowadziły Was do celu.
 



7 komentarzy:

  1. Dziękuję i wzajemnie, Wszystkiego Najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychota wszystkie te dania! Najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu Tobie również życzę Szczęśliwego Nowego Roku ! Wszystkiego co najlepsze- spełnienia marzeń, dużo zdrowia i samych szczęśliwych chwil :) pozdro i buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku Asiu! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. szczęśliwego nowego roku i wielu smakowitych przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ,że też mieszkam tak daleko takie smakołyki ;)))). Również życzę Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;)

    Buziak
    KRESKA

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w nowym roku :) świetnie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń