22 wrz 2013

JESIENNY KLIMAT

 Witajcie
Dziś   wpadłam na chwilkę wieczorkiem by napisać Wam jak  piękny dzień dziś mieliśmy w Oldenburgu.
Słonecznie ,kolorowo , wszędzie   widać grona czerwonej jarzębiny, owoce dzikiej róży,zaczynają spadać kasztany.
Pojechaliśmy wzdłuż kanału,
2godzinki  rekreacyjnego spaceru rowerowego:)
Nie mogłam nie  przynieść  tych wszystkich kolorowych cudeniek i przejść obok nich obojętnie  i z tego spacerku został mi taki wienic:)
Wieczór upłynął mi na mocowaniu, wpinaniu  tych cudeniek w  ratanowy wieniec,który   przystrajam w zależności od pory roku :),to taka pierwsza jesienna kompozycja, z biegiem czasu  na pewno  przyniosę ze spacerów coś nowego:)


Tak mi to wyszło:)

1 komentarz:

  1. Muszę też coś zrobić > Mamy zamiar udać się do lasu za kilka dni, może znajdę coś fajnego :)Bardzo ładny akcent w domu :))

    OdpowiedzUsuń