21 lip 2013

NOMINACJE O ZACHODZIE SLONCA:)

Ostatnio dostałam nominacje TU,odpowiedziałam na pytania ale cześć  druga czyli  wytypowanie  kolejnych  blogów odłożyłam , dziś przyszedł  na to czas.
 Ostatnio  wpadły  mi w oko trzy blogi ,tylko trzy:( które   przykuły moja uwagę treścią ,zdjęciami ,opisami:)
Okres wakacyjny to  dla nas  zapracowany czas , cały czas  w  ruchu  z aparatem ,a  jeszcze  do tego jesteśmy   sami przed własnym urlopem i jak to bywa przed  jest najwięcej pracy:)   żałuje że, nie mam kiedy  posiedzieć dłużej  ale, nominuje   choć  te trzy blogi:) 




"Nominacja do Liebster Award otrzymujemy  od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


 Czarująca klasyka smaku 
Ginger & amp; honey 
Magdalena Swobodnie 

Moje pytania:)

1.Wolisz coś mieć czy coś przeżyć?
2.Dostosowujesz sie do ogólnie przyjętych norm ,czy jesteś
indywidualistka?
3.Lubisz imprezy wielkie ,plenerowe czy wolisz kameralne   domówki.
4.Bez jakiej rzeczy nie potrafisz funkcjonować  w ciągu dnia?
5.Co jest Twoja pieta Achillesowa?
6.Wymarzona podroż?
7.czego nie tolerujesz?
8.czego się boisz?
9.Co Cie inspiruje?
10.Co uwielbiasz?
11.Czego nigdy w życiu byś nie zrobiła?

A   to z wczorajszej przejażdżki o zachodzie słońca:)





Pozdrawiam słonecznie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz