24 lut 2013

Smaki dziecinstwa czIII- Pischinger

Smak   dzieciństwa   dzisiejszych  30 latków:)  kto nie pamięta smaku zwykłych andrutów przełożonych   kremem czekoladowym ,marmolada czy kajmakiem,ja pamiętam     robione  przez moja mamę.
 Zwykłe wafle maźnięte  kremem czekoladowym lub dżemem truskawkowym,pyszne wspomnienia:)




Zrobiłam takie   nie kombinowałam za dużo,a ze miałam    słoiczek Nutelli
  raz dwa  przełożyłam wafle i już cieszyłam  smacznymi  wafelkami:)



Pokroiłam  w romby 



A brzegi obtoczyłam w włoskich  orzechach mielonych

 Smacznego!


4 komentarze:

  1. ja wiem, że nie powinnam, bo to baaardzo kaloryczne...ale....jest takie kuszące...więc...mogę????

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie, że pamiętamy :) nic wielkiego, a jak smakuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. od czasu gdy przeczytałam Twoj post chodzą za mną wafle i zawsze zapominam je kupić w sklepie ale własnie teraz zapisałam je na liscie zakupów
    i je zrobie :)))

    uwielbiam

    OdpowiedzUsuń